هتل پارک رویال استانبول
نوشته شده توسط : samiM
 

هتل پارک رویال استانبول

هتل پارک رویال استانبول در گروه هتل های 4 ستاره استانبول است و واقع در مرکز قسمت اروپایی استانبول می باشد.این هتل برای اتاق های خود از امکانات ضد صدا استفاده کرده است و لابی و اتاق های هتل پارک رویال استانبول دارای اینترنت وایرلس می باشد. هتل پارک رویال استانبول دارای مجموعا 51 اتاق است و این هتل سرویس برای مناطق تاریخی سلطان احمد به صورت روزانه برای میهمانان خود در نظر گرفته است. هتل پارک رویال استانبول برای کودکان زیر 2 سال به صورتی که از تخت کوک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال زمانی که از تخت اضافه استفاده نکنند به صورت رایگان محاسبه می شود و این هتل خدمات نگهداری از کودکان را دارا می باشد. در فاصله 22 کیلومتری از هتل فرودگاه بین المللی آناتورک قرار دارد و ایستگاه متر و میدان تقسیم تا هتل پارک رویال استانبول 300 متر فاصله دارد.

امکانات هتل

امکانات هتل پارک رویال استانبول شامل پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، سرویس کرایه اتومبیل، بار برای میهمانان تور استانبول، رستوران، خشکشویی، آسانسور، لباسشویی، مجهز به سیستم تهویه، خدمات خانه داری، گرمایش، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی و... می باشد.

 

هتل پارک رویال استانبول

تصویر هتل پارک رویال استانبول

هتل پارک رویال استانبول

تصویر لابی هتل پارک رویال استانبول

هتل پارک رویال استانبول

تصویر اتاق هتل پارک رویال استانبول

هتل پارک رویال استانبول

تصویر رستوران هتل پارک رویال استانبول

هتل پارک رویال استانبول

تصویر رستوران هتل پارک رویال استانبول





:: برچسب‌ها: هتل پارک رویال استانبول,امکانات هتل پارک رویال استانبول,اتاق های هتل پارک رویال استانبول,نرخ هتل پارک رویال استانبول,رستوران هتل پارک رویال استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: